Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Lisa Boer - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Lisa Boer - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

13 Augustus 2013 | Nederland, Alkmaar

Eindelijk is het zover. Na maanden van wachten en voorbereiden vlieg ik morgen om 12.00 uur van Schiphol naar Kuala Lumpur om daarna van Kuala Lumpur naar Kathmandu te vliegen.

Ik wist al enige tijd dat ik deze reis zou gaan maken, maar vooral door de drukte en stress van het afstuderen gaf ik mijzelf niet de ruimte om er al echt mee bezig te zijn. Na het behalen van mijn diploma is de tijd in ene erg snel gegaan.

De laatste twee weken stonden in het teken van afscheid nemen met daarbij uiteraard de nodige gezelligheid (lees: veel alcoholische versnaperingen). Ondanks de gezelligheid waren het ook twee lange en af en toe wat zware weken. Ik merk dat ik op dit moment meer dan klaar ben om te gaan en liever gisteren dan vandaag zou zijn vertrokken. Maar morgen... dan gaat het avontuur beginnen!

Het zal misschien soms moeilijk zijn om sommige mensen even niet te zien: Wat zullen mijn neefjes groeien en wat zal het afkicken zijn van Fleur! Maar ik zal hen weer zien en dat is een goede gedachte. Moeilijker is het om afscheid te nemen van iemand waarvan ik niet weet of ik diegene nog in het echt zal kunnen knuffelen. Iemand die ik mijn hele leven ken en van wie ik zielsveel houd. Toch zal zij, mijn hele reis en mijn hele leven lang bij mij zijn. Oma, in gedachten gaan we samen de hele wereld over.

Ajeto. Tot in Nepal.

  • 13 Augustus 2013 - 21:53

    Marleen:

    Ja Lies mooi gesproken lieverd!
    Klein puntje: je liefhebbende collega's gaan jou ook missen!

    Zet m op! X

  • 13 Augustus 2013 - 22:17

    Joke:

    Ik kijk er nu al naar uit om je op deze manier te volgen. Pas goed op jezelf en GENIET. XX

  • 13 Augustus 2013 - 22:41

    Afke:

    Hoi Lisa,
    We kennen elkaar eigenlijk niet maar wil je toch heel veel succes wensen. Pas goed op jezelf!

  • 13 Augustus 2013 - 22:54

    Daisy :

    Mooi geschreven Lies.
    Kus!

  • 13 Augustus 2013 - 23:12

    Marjolein Berns:

    Hoi Lisa heel veel plezier zoveel. maanden weg geniet ervan .Ik zal met veel plezier je reisverslag lezen en volgen ben heel benieuwd wat je allemaal mee maakt.(ik ben een collega van je moeder bij het wijkcentrum) Groetjes marjolein

  • 14 Augustus 2013 - 07:02

    Angelique:

    Ik ga je zeker weten volgen.Ik ga je missen !!! xx

  • 14 Augustus 2013 - 12:55

    Fanny:

    Howdy lisa the farmer..........of nee Namaste!
    We hebben je net uitgezwaaid en zijn weer vertrokken naar huis, ons ritme gaat gewoon door.
    Jij zweeft inmiddels ergens boven ons, danwel zonder tv.........maar ja, je zal toch aan t idee gaan moeten wennen:).
    Je zal inmiddels ook wel begonnen zijn met het lezen van alle verhalen!
    Goeie reis en zet m op!!
    Kus

  • 14 Augustus 2013 - 23:55

    Fleur:

    Afscheid nemen was zwaar, alleen thuiskomen wetende dat jij er niet bent en voorlopig ook niet zal zijn misschien wel zwaarder. Ik hou van je schatje. Goede reis!! Zie je op skype, daar waar onze vriendschap een nieuwe dimensie krijgt. Kusserd

  • 15 Augustus 2013 - 22:56

    Carina:

    lieve lisa, ik hoop dat je eerste dag toch nog wel leuk is geworden ? dat was effe schrikken dat je pinpas niet werkte!! hoop dat nu alles goed is ? xxxjes mam

  • 20 Augustus 2013 - 17:21

    Miena De Rijcke:

    ik hou van reizen, ben al wat ouder en heb er geen geld meer voor ik reis mee in boeken over reisverhalen hoop dat ik jou reisverhalen ook mag lezen,ik wens je veel avonturen en reis plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 17 Juli 2013
Verslag gelezen: 965
Totaal aantal bezoekers 25522

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2013 - 01 Maart 2014

Lisa the Farmer goes international

Landen bezocht: